fbpx

iPad у бізнесі: приклад італійських компаній Italgas та Snam.

Італійська компанія Italgas розвиває міські газорозподільчі системи, компанія Snam обслуговує державну систему газопостачання. Italgas займається розподілом природного газу у міських системах Італії, а компанія Snam відповідає за транспортування газу, контроль і обслуговування газогонів, регазифікацію установок та газосховищ на державному рівні.

Italgas та Snam

Italgas та Snam

Раніше Italgas і Snam були єдиною корпорацією, але з кінця 2016 року офіційно вдеуть діяльність як дві незалежні компанії.

Розглянемо Italgas

Компанія Italgas видала своїм працівникам 2500 пристроїв iPad, з них 2300 пристроїв — виїзним фахівцям, обслуговуючим обладнання для газу побутового та промисловог призначення.

Керівник IT-відділлу Глорія Газзано (Gloria Gazzano, CIO) стверджує, що завдяки використанню iPad значно підвищилася продуктивність роботи технічних фахівців: тепер вони частіше усувають нполадки з першого разу, тому кількість виїздів на об’єкти скоротилася на 30%.

Italgas CIO Gloria Gazzano

Italgas CIO Gloria Gazzano

Чим же займається компанія? Italgas — основний оператор з постачання природного газу в Італії та один з найбільшийх у Європі.

У компанії працює 3700 працівників, а довжина газорозподільної системи становить билзько 65000 км. Щодня природний газ від Italgas отримують 7,4 мільйона приватних споживачів і підприємств в Італії.

Технічні фахівці Italgas постійно у дорозі. Використовуючи iPad та корпоративний додаток Gas To Go, окмпанія Italgas змогла оптимізувати весь процес виїздного обслуговування. Технічні фахівці отримують заявки на роботу через додаток, тому їм не треба приїзжати у офіс. Крім того, перед виїздом на об’єкт фахівець бачить у додатку Gas To Go яке додаткове обладнання потрібно взяти з собою, тому у нього під рукою є всі потрібні інструменти. У додатку можна подивитися інструкції з виконання робіт та процес сертифікації якості.

 

Italgas iPad Gas to Go

Italgas iPad Gas to Go

Раніше технічним фахівцям доводилося вносити дані про кожне завдання у паперові бланки, а потім переносити їх у систему. Після розгортання iPad праціники Italgas змогли повністю оптимізувати робочий процес: вони не тільки відмовилися від паперових документів, але і отримали нові функції у додату які раніше були недоступні.

Тепер технічні фахівці вводять дані прямо у додаток Gas To Gos, який зв’язаний з серверами компанії, тому записи відразу оновлюються. А щоб документувати виконану роботу, вони за допомоги камери iPad можуть робити знімки з позначкою часу, які автоматично додаються до запису про завдання.

Italgas фото на iPad виконаної роботи

Italgas фото на iPad виконаної роботи

У додатку Gas To Go технічний фахівець прямо на об’єкті вносить дані, а клієнт ствить підпис на екрані iPad щоб підтвердити завершення роботи. Звіт відразу створюється автоматично, і фахівець відразу може їхати на наступний об’єкт.

Italgas клієнт ставить підпис на iPad

Italgas клієнт ставить підпис на iPad

Впрвадження iPad та додатку Gas To Go надало компанії Italgas чимало переваг. За результатами внутрішньої перевірки у компанії Italgas:

  • продуктивність роботи технічних фахівців зросла удвічі (середній час, необхідний для виконання замовлення, зменшився з 4,2 годин до 2,1 годин)
  • фахівці частіше виконують роботу за один раз
  • всього за два роки відстань щоденних поїздок працівників скоротилася приблизно на 30% (з 14,9 км до 10,6 км на виконання одного завдання)
  • економиться більше 5 тонн паперу на рік
  • час на складання підсумкового звіту скоротився з 20 днів до 0,1 дня
  • зменшилася кількість помилок під час копіювання даних

Ми розглянули компанію Italgas, яка займається розподілом природного газу у населених пунктах. Тепер дізнаємося, як у компанії Snam завдяки пристроям iOS перетворюють на краще обслуговування державної газотранспортної системи.

Snam — найбільший постачальний природного газу в Італії. Ця компанія з штатом з 3000 працівників керує інфраструктурою транпортування природного газу в Італії та обслуговує складну систему газопроводів протяжністю 32000 км.

Snam iPad

Snam iPad

Працівники компанії Snam користуються iPad з додатком Radica для обслуговування компресорних станцій, об’єктів та газопроводів по всій Італії.

Виїзні працівники отрумують на iPad перелік завдань на день, тому можуть ефективно розподіляти задачі і у режимі реального часу доповідати про виконану роботу.

FaceTime прискорює взаємодію та передачу інформації між фахівцями у офісі та виїзними працівниками. Поради з безпечної роботи, накопичені за багато років, легко та швидко передаються між працівниками.

Виїзні працівники Snam використовують режим доповненої реальності щоб з’ясувати, де саме під землею прокладені смуги трубопроводів. Це допомагає швидко знаходити потрібні труби і точно фіксувати місце та хід виконання робіт.

Технічні фахівці можуть швидко визначати, як сейсмоактивність може вплинути на стан трубопровода. Окрім того, вони можуть вносити дані у додаток, який сінхронізується з серверами компанії, тому у корпоративній базі даних завжди зберігається актуальна інформація.

Snam використовує AR на iPad

Snam використовує AR на iPad

Під час технічного обслуговування установок виїзні співробітники Snam за допомоги додатку Decibel 10 з App Store знаходять проблемні ділянки трубопроводів за рівнем шуму. Додаток використовує вбудований мікрофон iPad та відображає результати вимирів в простому та інтуїтивно зрозумілому інтерфейсі. Ці дані допомагають фахівцям виявляти і швидко усувати будь-які неполадки щоб уникнути порушення законодавства і забезпечити безпечне робоче середовище.

Snam вимірює шум через мікрофон iPad

Snam вимірює шум через мікрофон iPad

На iPad співробітники Snam в режимі реального часу можуть стежити за діяльністю компанії. Тепер не потрібно чекати поки технічні фахівці здадуть заповнений паперовй звіт. Дані вносяться прямо на об’єкті і автоматично сінхронізуються з корпоративною IT-системою. Також поліпшено способи збору даних з численних об’єктів у державній інфраструктурі газопостачання, що полегшує подальшу роботу.

В результаті співробітники працюють оперативніше, а компанія швидше розвивається.

А завдяки наявності потрібних інструментів виїзні фахівці не тільки працюють продуктивніше, але і частіше обмінюються знаннями один з одним.

частіше обмінюються знаннями з iPad

частіше обмінюються знаннями з iPad

Пьерлука Феррарі, директор з IT в Snam (Pierluca Ferrari, CIO, Snam) чітко визначає незмінний пріоритет компанії — надати своїм співробітникам найкращі технології для роботи.

«Впровадження iPad стало справжнім відкриттям, істотно змінившим принципи роботи та обслуговування системи. Тепер Snam працює більш ефективно, а наші співробітники застосовують кращі технології для виконання своїх завдань»

Щоб розробити сценарій використання техніки Apple для вашого бізнесу звертайтеся будь ласка в iLand. Телефон відділу продажів (044)3230609

1+
Tags: