Ви обрали пристрої Apple для ведення бізнесу. Це чудово, але ви все ще маєте справу з кожним з цих пристроїв окремо? Якщо ви наймаєте нового співробітника, ви йдете в Apple Store, щоб купити новий Mac, приносите його в офіс, витрачаєте кілька годин на встановлення потрібного програмного забезпечення, а потім сідаєте зі співробітником, щоб допомогти йому почати працювати з електронною поштою та іншими обліковими записами?
Такий підхід самопідтримки може працювати, коли у вашій компанії лише кілька користувачів, але коли ваш бізнес зростає, скільки часу ви можете дозволити собі витрачати на ІТ? Можливо, вам це й подобається, але це відволікає вас від того, що потрібно робити для процвітання вашої компанії. Звичайно, ви можете думати, що заощаджуєте гроші, виконуючи цю роботу самостійно, а не наймаючи ІТ-спеціаліста, але ця сума може бліднути в порівнянні з тим, скільки ви могли б заробляти на своїй основній роботі. Є кращий спосіб: керовані ІТ-послуги з програмним забезпеченням для управління пристроями.
По суті, за допомогою керованих ІТ-послуг ми стаємо частиною вашої команди, створюючи системи, які спрощують і прискорюють процес введення в експлуатацію нових пристроїв, відстежуючи їх використання, забезпечуючи їхню безпеку та надаючи постійну підтримку. Ось деякі з способів, як керовані послуги можуть допомогти вашому бізнесу.
Швидше та точніше налаштування
Завдяки керованим ІТ-послугам і правильно налаштованому програмному забезпеченню для керування пристроями ви можете замовити пристрій Mac або iOS в постачальника Apple, який підтримає автоматичне додавання в обліковий запис Apple Business Manager(наприклад Iland). Коли пристрій прибуде, ваш співробітник зможе дістати його з коробки, увійти в систему з своїм робочим обліковим записом та автоматично налаштувати весь пристрій через мережу. Всі необхідні програмами, налаштуваннями сервера, політиками безпеки тощо з’являться на пристрої автоматично.
Якщо ви витратили кілька годин на налаштування пристроїв вручну, це чарівно спостерігати, як пристрій автоматично підбирає програми та налаштування. І це стосується не лише нових пристроїв. Якщо працівник звільняється або вам потрібно перепрофілювати пристрій Mac чи iOS, програмне забезпечення для керування пристроями може автоматично очистити його та налаштувати для нової ролі з мінімальними зусиллями.
Підвищення безпеки
Важливим аспектом переходу до моделі керованих ІТ-послуг, що спирається на програмне забезпечення для керування пристроями, є необхідність впровадження політик безпеки. Якщо ви коли-небудь турбувалися про те, що співробітник може загубити пристрій компанії з конфіденційними даними, програмне забезпечення для керування пристроями може усунути ці побоювання, автоматично ввімкнувши FileVault для комп’ютерів Mac або запровадивши нетривіальні паролі на пристроях iOS. Втрачені пристрої можна навіть заблокувати або стерти віддалено з центральної консолі керування.
Крім того, програмне забезпечення для керування пристроями може обмежувати, які програми користувачі можуть встановлювати, тому вам не доведеться турбуватися про програми, які можуть спричинити витік конфіденційної інформації, або про шкідливе програмне забезпечення, яке може викрадати паролі.
Проактивний моніторинг
Керована модель підтримки ІТ-сервісів дозволяє вашим користувачам зосередитися на роботі, а не на своїх комп’ютерах. Програмне забезпечення для моніторингу може повідомити, якщо жорсткі диски Mac починають виходити з ладу, коли батареї ноутбука починають розряджатися, якщо оперативна пам’ять несправна тощо. Краще знати, що диск помирає, перш ніж ви втратите дані.
Програмне забезпечення для моніторингу також може перевіряти важливі події, переконуючись, що резервне копіювання відбувається регулярно, попереджаючи, якщо користувач завантажив потенційно проблемне оновлення операційної системи, і перевіряючи, що антивірусне програмне забезпечення є актуальним.
Проактивне обслуговування
Моніторинг допомагає виявити проблеми на ранніх стадіях, але, мабуть, найважливішим аспектом рішення керованих ІТ-послуг є те, як воно поєднує проактивний моніторинг з проактивним обслуговуванням. Воно використовує програмне забезпечення та сервіси, які не лише виявляють проблеми, але й усувають їх – блокують небажані оновлення програмного забезпечення, автоматично розгортають необхідні оновлення безпеки та видаляють шкідливе програмне забезпечення – до того, як вони вплинуть на ваш робочий процес. Це позбавляє користувачів простоїв і розчарувань, а вам дає змогу зосередитися на роботі, а не на усуненні несправностей.
Покращена звітність
Відстежити кілька комп’ютерів Mac та iPhone може бути нескладно, але в міру зростання вашого бізнесу інвентаризація може стати складним завданням. Рішення з керованим ІТ-сервісом допоможе вам точно знати, які пристрої у вас є, хто ними користується тощо. Воно також може надавати звіти про встановлене програмне забезпечення, щоб переконатися, що ви дотримуєтеся ліцензій на програмне забезпечення.
Прогнозоване ціноутворення
Якщо ваша компанія платить за підтримку за погодинною моделлю, немає можливості точно спланувати витрати, оскільки ніхто не може передбачити, що може піти не так. Крім того, розслідування та вирішення проблем займає більше часу, оскільки потрібен час, щоб з’ясувати стан відповідного пристрою. Вирішення складних або повторюваних проблем за такого сценарію може стати дорогим.
За допомогою керованих ІТ-послуг ми стягуємо фіксовану щомісячну плату, яка залежить від кількості ваших пристроїв. Завдяки проактивному моніторингу та управлінню пристроями ми можемо вирішити багато проблем ще до того, як користувач їх помітить. А якщо користувачеві все ж таки потрібна особиста підтримка, ми можемо допомогти йому швидше і простіше, коли точно знаємо, який пристрій він використовує, яку версію операційної системи він використовує, яке програмне забезпечення він встановив тощо.
Модель керованих ІТ-послуг підходить не для всіх ситуацій, але якщо у вашому бізнесі більше кількох комп’ютерів Mac, iPhone та iPad, якими користуються ваші співробітники, вона може скоротити час простою, заощадити ваші гроші та підвищити безпеку.