Гостьовий пост від Євгена Серьодкіна
Привіт!
Вирішив поділитися з тобою власним досвідом зняття блокування з корпоративного iPhone з приватним iCloud акаунтом. Спойлер – вдалося!
1. Звертався до Apple Support (Russia) за номером +78005556734
2. Описав що трапилося – раптово помер володар апарату, що був зв’язаний з його власним iCloud.
Тут треба наголосити, що мова йдеться про корпоративний пристрій, бо спочатку мене розглядали як приватну особу, але це не стало на заваді обслуговування.
Для приватних використовується аналогічний сервіс, але трошки інші поля для внесення інформації – без компанії.
3. Спитали мої дані – Прізвище, Ім’я, контактний номер телефону у разі обриву зв’язку та мій Apple ID (згодом я називав це кожного разу коли телефонував), ще наразі мені здається я мав підтвердити Apple ID, сказавши код з пристрою.
4. Далі створюють звернення, присилають на почту інформацію (номер тікету) та посилання для автоматичної системі реєстрації, до якої й перейдемо.
Посилання (побачиш приклад у мейлах, зберіг) має вигляд: https://cryptozen.apple.com/verseker/*** (так далі, обрізав)
Заходиш – питають твій Apple ID, вводиш код з 2-факторної аутентифікації, підтверджуєш дані та заходиш до системи (є на скрінах)
Далі поля для внесення інформації:
- Прізвище/Ім’я
- номер телефону
- адресу (компанії) писав, що це співробітник (три пункти, але не зберіг що було інше хвилювався щоб усе заповнити)
- кількість апаратів (!) – це вау!
- Serial Number / IMEI – вказував обидва
- компанія (вносив анг. мовою)
Далі додав усі документі що маю:
- гарантійний талон / книжечка Apple. Це взагалі смішно – покупали в ХХХХ (відділ закупівель робив сам), коли гарантія потрапила до мене, відкриваю – пусто!!!!
- Заповнював сам, вписуючи його дані – повністю, але радий що хоч хазяїн не загубив це взагалі та можна щось заповнити. До речі, вся інфа по апарату була у мене також у MDM системі – дуже зручно.
- PDF рахунок (скан оригіналу з датою продажу та найменуванням)
- скрін виписки з банку про оплату (на всяк випадок)
Готово!
Десь години за дві мені приходить уточнення (приклав листа), що необхідно також додати рахунок з написаним від руки SN/IMEI апарату щоб напевно зв’язати купівлю з девайсом, як я розумію. Роздрукував рахунок, дописав необхідне від руки.
Пройшовши аналогічну процедуру, додав лише цей документ (фото знайдеш також серед файлів).
За пару годин мені приходить мейл, що девайс розблоковано.
Перемога 🙂
Сподіваюсь, тобі це буде цікаво та корисно у майбутньому.
Посилання на матеріали приатачів, також копія на Дропбокс.