Керування паролями стало необхідним у нашому повсякденному житті. Від електронної пошти та банківських рахунків до соціальних мереж та онлайн-покупок – паролі диктують доступ. Коли справа доходить до роботи, управління паролями має вирішальне значення для забезпечення безпеки та санкціонованого доступу до внутрішніх систем і даних.
ІТ-адміністратори та команди інформаційної безпеки застосовують різноманітні методи для забезпечення безпеки паролів на робочому місці. Політики паролів, що вимагають певної кількості символів, регулярної ротації, запобігання спрощеним та/або повторюваним паролям – це лише деякі зі способів управління безпекою паролів. Але що відбувається, коли працівники мають доступ до декількох систем, і всі вони вимагають різних, складних паролів? На жаль, саме тоді кінцеві користувачі починають шукати зручні ярлики та альтернативні способи запам’ятовування паролів – навіть якщо вони не є найбезпечнішими. Ці ярлики та альтернативи можуть швидко стати мішенями, що призведе до серйозних порушень кібербезпеки.
Оскільки загрози кібербезпеці стають дедалі частішими та складнішими, для компаній надзвичайно важливо забезпечити постійний захист робочих пристроїв від несанкціонованого доступу. Комп’ютери Mac не є винятком. Але що, якби існував спосіб зробити цей процес дуже безпечним для вашої компанії, водночас зробивши його надзвичайно зручним для співробітників?
Ось тут і з’являється можливість використання єдиного входу для автентифікації на Mac.
Єдиний вхід (SSO) широко використовується для програм або вебрішень, які зазвичай пропонують різні постачальники ідентифікаторів як метод входу. Однак з технічних причин, таких як необхідність входу в систему в автономному режимі або через те, що операційні системи не підтримують SSO як метод входу на комп’ютерах, компанії не можуть скористатися перевагами цього дуже ефективного інструменту для захисту найбільш критичного робочого доступу: робочого комп’ютера, який є у кожного співробітника.
Що, якби ми сказали вам, що за допомогою провідного рішення Apple Unified Platform єдиний вхід стає не тільки можливим, але й надзвичайно простим у впровадженні на робочих комп’ютерах Mac, що дозволяє компаніям замінити традиційний метод локальної автентифікації для будь-якого постачальника єдиного входу, наприклад, Google Workspace, Microsoft 365 для бізнесу, Okta або інших?
Спершу почнімо з того, що таке Apple Unified Platform.
Apple Unified Platform – це результат інтеграції в єдиному кінцевому продукті Apple всіх функцій і рішень, необхідних командам ІТ та безпеки для управління та захисту пристроїв Apple, що використовуються на роботі.
Провідні уніфіковані платформи Apple, такі як Mosyle Fuse, інтегрують в єдине рішення повне та автоматизоване управління пристроями Apple, антивірус нового покоління для комп’ютерів Mac, засоби захисту і забезпечення відповідності вимогам для комп’ютерів Mac, управління привілеями для комп’ютерів Mac, управління ідентифікацією для комп’ютерів Mac, управління додатками та виправленнями для комп’ютерів Mac, а також рішення для шифрованої онлайн-конфіденційності та безпеки.
Переваги єдиного входу є частиною інструментів управління ідентифікацією Mac, а його впровадження повністю автоматизовано і забезпечується інтегрованим модулем управління пристроями Apple Device Management.
Mosyle, лідер на ринку уніфікованих платформ Apple, пропонує рішення для управління ідентифікацією на Mac під назвою Mosyle Auth 2.
Тож як працює керування ідентичностями Mac?
Магія хорошого інструменту управління ідентифікацією Mac починається з розгортання комп’ютерів Mac. Будь-яка компанія, що використовує провідну уніфіковану платформу Apple Unified Platform з можливостями управління ідентифікацією Mac, може просто передати (або навіть відправити у випадку віддалених співробітників) новенький Mac, ще в упаковці, будь-якому новому співробітнику, і без будь-якої допомоги співробітник просто вперше увімкне пристрій, під’єднатися до WiFi, і наступне, що він побачить, – це сторінка входу в систему від постачальника ідентифікаційних даних (Google, Microsoft, Okta або ін.).
Вони автентифікуються за допомогою облікових даних Gmail або Exchange, а інструмент управління ідентифікацією Mac автоматично 1) створить локальний обліковий запис користувача на комп’ютері Mac (що дозволить стандартизувати локальних користувачів на всіх робочих комп’ютерах Mac, що значно полегшить життя ІТ-команди в майбутньому) і
2) безпечно зробить локальний пароль для комп’ютера Mac таким же, як і для Google, Microsoft або будь-якого іншого постачальника ідентифікаційних даних.
Після завершення простої автентифікації SSO комп’ютер Mac готовий до використання, повністю налаштований і захищений іншими модулями Apple Unified Platform, а також готовий до безперервного і безперешкодного входу в систему SSO.
З цього моменту рішення для управління ідентичностями Mac замінить традиційне вікно входу в macOS на сторінку входу постачальника ідентичностей при всіх майбутніх входах на цьому комп’ютері. Хороший інструмент управління ідентичностями Mac також дозволить компаніям скористатися перевагами вже чинних методів багатофакторної автентифікації від Identity Provider, щоб впровадити їх на всіх робочих комп’ютерах Mac в масштабах всієї компанії.
Це означає, що при ввімкненні робочого комп’ютера Mac працівник побачить екран входу до офіційного постачальника ідентифікаційних даних компанії. Після введення імені користувача та пароля їм буде запропоновано додати другий код підтвердження або навіть під’єднати фізичний ключ.
Це не тільки забезпечить велику зручність для працівника, але й гарантує, що в разі втрати або крадіжки комп’ютера Mac, той, хто його викраде, ніколи не зможе отримати доступ до його вмісту або навіть використати пристрій для доступу до внутрішніх інструментів або мережі компанії, якщо у нього не буде доступу до пароля постачальника ідентифікаційних даних і до другого методу автентифікації.
Коли настане час змінити пароль у постачальника ідентичностей (Google Workspace, Microsoft 365 для бізнесу, Okta або інших), інструмент управління ідентичностями Mac подбає про те, щоб новий пароль постачальника ідентичностей був оновлений на комп’ютері Mac, щоб постачальник ідентичностей і комп’ютер Mac завжди були синхронізовані.
Нарешті, коли компанії потрібно звільнити працівника і забезпечити негайне припинення доступу до даних компанії, вони можуть просто видалити або призупинити роботу користувача за допомогою Identity Provider, і працівник втратить доступ до комп’ютера Mac і більше не зможе увійти в систему.
Усе це повністю автоматизовано, не вимагаючи жодної ручної роботи з боку працівника або ІТ-команди.
Поєднайте управління ідентифікацією Mac з повним і автоматизованим управлінням пристроями Apple, антивірусом нового покоління для Mac, захистом і дотриманням нормативних вимог для Mac, управлінням додатками та виправленнями для Apple, а також рішенням для зашифрованої конфіденційності та безпеки в Інтернеті, і ви зрозумієте, що якщо і є рішення, необхідне будь-якій компанії, яка використовує пристрої Apple, то це провідна уніфікована платформа Apple, така як Mosyle Fuse.
У фінансовому плані, коли ви поєднуєте всі вищезазначені функції, використовуючи уніфіковану платформу Apple, а не впроваджуєте кожне окреме рішення, яке повинно бути частиною будь-якого програмного забезпечення для Mac, ви можете заощадити понад 70% витрат, навіть для невеликого парку пристроїв.
Тож якщо ваші співробітники використовують комп’ютери Mac (або інші пристрої Apple), підпишіться на безкоштовну 30-денну пробну версію Mosyle Fuse, яка включає провідне рішення для управління ідентифікацією на Mac Mosyle Auth 2, і переконайтеся на власному досвіді, як залучення офіційного постачальника ідентифікаційних даних на робочі комп’ютери Mac суттєво покращить роботу співробітників з їхніми комп’ютерами, водночас запровадивши надійні заходи безпеки проти несанкціонованого доступу до пристроїв.
Mosyle також є чудовим прикладом того, наскільки це може бути недорого. Компанії з менш ніж 30 пристроями можуть зробити це БЕЗКОШТОВНО, а для більших парків це може коштувати лише 50 гривень за пристрій на місяць.
З питань стосовно адміністрування техніки Apple та придбання ліцензій Mosyle заповніть, будь ласка, форму або телефонуйте на лінію підтримки (044) 323 0748
Оригінал статті на сайті mosyle