Допоможіть своїм працівникам, які працюють без постійного офісного робочого місця, досягти успіху з мобільними пристроями Apple, використовуючи сучасні інструменти, які спрощують робочі процеси, захищають дані та підтримують продуктивність працівників.

Організації, в яких працюють “позаштатні” співробітники, що використовують сучасні мобільні пристрої, можуть зіткнутися з проблемою балансування між ефективною підтримкою користувачів і дотриманням стандартів управління пристроями та безпеки.

А для команд, які підтримують мобільних співробітників, що користуються технікою Apple, наприклад, iPad та iPhone, дуже важливо знати, як оптимізувати ці пристрої для кожного випадку використання і перетворити їх на ефективні та безпечні робочі інструменти.

Рішення: Управління мобільними пристроями (MDM), технології ідентифікації та безпеки, які спрощують робочі процеси, підвищують ефективність і допомагають відповідати нормативним вимогам і стандартам безпеки.

Про що термін “мобільний працівник”?

Більшість працівників у світі – 80%, або 2,7 мільярда людей – не сидять за столом. Зауважте, що ми говоримо не про віддалених працівників, які просто працюють поза офісом, а про тих, чиї робочі функції є мобільними через необхідність.

У таких галузях, як охорона здоров’я, транспорт, роздрібна торгівля, освіта, виробництво та обслуговування на місцях, працівники, які не сидять за столом, проводять свій час у русі: працюють з кімнати в кімнату, з транспортного засобу, на великому відкритому просторі всередині будівлі або на відкритому повітрі.

Ми бачимо цих працівників на найрізноманітніших посадах: оперативні працівники, медсестри, пілоти, бортмеханіки та касири.

Коли ці мобільні працівники взаємодіють з технологіями, вони, як правило, орієнтовані на виконання конкретних завдань і чутливі до часу. Однак ці працівники можуть відчувати брак підтримки в технологіях, які вони використовують. Насправді понад 60% безофісних працівників повідомляють про відсутність задоволення або відчувають потребу в удосконаленні технологій, якими вони користуються.

Тож як організації можуть краще підтримувати працівників та їхні пристрої?

Вирішення проблем за допомогою технологій

Хоча організації можуть надавати мобільні пристрої, щоб допомогти працівникам, які працюють поза офісом, бути більш ефективними та спростити робочі процеси, вони також повинні з’ясувати, як найкраще впроваджувати, керувати та захищати ці інструменти, щоб зробити їх продуктивними на практиці.

Типові потреби в управлінні пристроями, які виникають у середовищі “без столу”, включають автоматизацію завдань управління та безпеки, бездротове забезпечення пристроїв, забезпечення роботи додатків для продуктивності з кожним новим оновленням ОС та підключення авторизованих користувачів до додатків для продуктивності.

Середовище “Deskless” також стикається з унікальними викликами, такими як “приховування” технології, щоб працівники могли швидко підключатися до орієнтованих на завдання інструментів, які підвищують їхню продуктивність. Наприклад, додатки для торгових точок, інструменти клінічної комунікації та передпольотні контрольні списки.

Потреби, характерні для випадків використання без столу, включають в себе наступні:

  • Спільне використання пристроїв: пристрої клінічного зв’язку в лікарні, змінні працівники на виробництві
  • Налаштування пристроїв для конкретних ролей: можливість зрозуміти стан пристрою та відрізнити його від інших у парку.
  • Робочі процеси для перевірки відповідності пристроїв для регульованих галузей: пристрої для роздрібних магазинів підтримують правильну версію iOS або iPadOS і POS-додатки
  • Відповідність галузевим вимогам безпеки: PCI DSS в роздрібній торгівлі, HIPAA в охороні здоров’я
  • Фільтрація контенту та обмеження даних: контроль типів даних, до яких надається доступ, управління споживанням стільникового зв’язку
  • Можливість роботи в середовищах з проблемами підключення: мінімізація переривання з’єднань додатків
  • Інтеграція з іншими платформами, інструментами та робочими процесами: допоможіть під’єднати співробітників до всіх їхніх робочих ресурсів

Бажаний результат організації: Здатність забезпечити дружній до працівників досвід, що сприяє підвищенню продуктивності та спрощує адміністрування ІТ.

Якщо ви використовуєте технології Apple (як і багато інших співробітників) для підтримки віддалених працівників, ваша організація може отримати вигоду від використання першого постачальника Apple, який підтримує як віддалених, так і прив’язаних до робочого місця працівників: спеціально розроблені рішення для управління, ідентифікації та безпеки від Jamf.

Оптимізація робочих процесів для мобільних працівників

Роботодавці можуть запропонувати працівникам, які використовують iPhone та iPad для виконання мобільних завдань, простий, безпечний та індивідуальний досвід роботи з Jamf.

Технології Jamf забезпечують успіх, надаючи цим сучасним робочим інструментам набір можливостей, призначених для спільної роботи, прямо “з коробки”.

Переваги використання Jamf включають

  • Забезпечення найкращого досвіду роботи з Apple завдяки використанню нативних фреймворків Apple.
  • Виконувати бездротові завдання управління та безпеки, не перериваючи роботу кінцевих користувачів.
  • Оптимізація адміністрування коштом спрощення робочих процесів ІТ та усунення надлишкових процесів.
  • Задоволення потреб кінцевих користувачів в ефективних, надійних технологіях, які допомагають їм краще виконувати свою роботу.
  • Залишайтеся сумісними та надійними з кожною новою версією ОС.
  • Знайдіть рішення, яке найкраще відповідає вашим потребам, за допомогою галузевих експертів.

Оригінал статті на сайті Jamf

 

Щоб отримати Trial-версію Jamf Pro з базовою підтримкою від iLand заповніть, будь ласка, форму нижче

Універсальна бізнес форма

Tags: , ,