Кожна кінцева точка, підключена до ресурсів компанії, може стати точкою проникнення зловмисників, особливо з поширенням віддаленої роботи та використанням працівниками особистих пристроїв у робочих цілях. Саме тут вступає в дію управління кінцевими точками.
Що таке управління кінцевими точками?
Керування кінцевими точками стосується дозволів доступу, політик безпеки та інструментів, які впроваджуються на певній кінцевій точці. Кінцевий пристрій може бути будь-яким з перерахованих нижче:
- Настільні комп’ютери та ноутбуки
- Мобільні пристрої
- Сервери
- Медіаподовжувачі
- Пристрої Інтернету речей (IoT)
Рішення для управління кінцевими точками має на меті захистити кінцеві точки від загроз і забезпечити їхню відповідність вимогам, одночасно надаючи доступ до даних і ресурсів компанії перевіреним користувачам.
Процес управління кінцевими точками
Точна механіка управління конкретною кінцевою точкою може залежати від рівня дозволів користувача, типу пристрою і ресурсів, до яких користувачеві потрібен доступ, але загалом процес управління кінцевими точками має такі складові:
Інвентаризація
Звичайно, для того, щоб керувати будь-якими кінцевими точками, ви повинні знати, що це за кінцеві точки. Рішення для управління мобільними пристроями дозволяють адміністраторам відстежувати, які пристрої є в їхньому парку, хто пов’язаний з кожним пристроєм і який їхній статус безпеки.
Розгортання
Частина процесу розгортання передбачає надання користувачам відповідних пристроїв. Особливо для віддалених працівників цей процес може зайняти багато часу та ресурсів, залежно від внутрішніх процесів кожної компанії. На цьому етапі пристрій готується до керування пристроями та будь-яких інструментів безпеки.
Конфігурація
Конфігурація – це спосіб налаштування кожного розгорнутого пристрою, щоб забезпечити доступ до нього лише відповідним користувачам, надаючи їм необхідні інструменти та додатки, пов’язані з їхніми робочими функціями.
Моніторинг безпеки
Після того, як користувач використовує свій налаштований пристрій, інструменти безпеки та управління на ньому повинні працювати, щоб контролювати стан пристрою і підтримувати відповідність вимогам безпеки.
Переваги керування кінцевими точками
Не дивно, що керування кінцевими точками – це краще, ніж розподіляти пристрої по місцях і залишати їх наодинці з собою… ну, з самими пристроями. Але що саме ми отримуємо?
Підвищення ефективності
За допомогою відповідного інструменту управління кінцевими точками можна підвищити ефективність на кожному етапі. Розгортання за принципом “нульового дотику” в поєднанні з програмою гуртових закупівель Apple означає, що ІТ-спеціалістам ніколи не доведеться взаємодіяти з пристроями; вони надходять безпосередньо від Apple до користувача, готові до управління та доступу до ресурсів компанії. Інструменти управління дозволяють віддалено конфігурувати та контролювати процес, що означає менше запитів до ІТ-відділу та незручностей для користувачів.
Підвищення продуктивності
Управління кінцевими точками дозволяє організаціям розподіляти програми між користувачами; ІТ-спеціалісти можуть попередньо затверджувати критичні програми, що дає змогу користувачам просто завантажувати їх за потреби, не звертаючись до служби підтримки та не запитуючи дозволу на їхнє використання. Такий портал, як наш портал самообслуговування, робить доступ до програм простим і безпечним, оскільки користувачам більше не потрібно здогадуватися, чи підходять завантажені ними автентичні інструменти для їхньої роботи. Крім того, ваші інструменти керування можуть надсилати програми користувачам за потреби, забезпечуючи їхню актуальність та наявність виправлень.
Підвищений рівень безпеки
Керування кінцевими точками забезпечує оновлення операційної системи та додатків, блокує доступ до ресурсів компанії за допомогою суворої автентифікації, забезпечує захист кінцевих точок і надає дані ІТ-телеметрії для забезпечення безпеки вашого парку техніки.
Зниження витрат
У підсумку, все це дозволяє оптимізувати робочі процеси ІТ-відділу, надаючи користувачам зручні, ефективні та безпечні способи виконання своєї роботи.
Ключові особливості інструментів для управління кінцевими точками
Розгляньмо, якими можливостями повинні володіти рішення для управління кінцевими точками, щоб досягти перерахованих вище переваг.
Управління активами
Рішення для управління мобільними пристроями (MDM) допомагають в управлінні запасами, забезпечуючи централізоване сховище ваших кінцевих точок з можливістю відстеження:
- Апаратне забезпечення
- Статус безпеки
- Стан управління
- Стан програмного забезпечення
- Призначення користувачів
- Призначення місця розташування
- Налаштування налаштовано
- Членство в розумних групах
- Користувацькі атрибути
Відстежуючи цю інформацію, ви можете гарантувати, що пристрої використовуються авторизованими користувачами з найкращим рівнем безпеки. Реєстрація кінцевих точок у MDM також гарантує, що працівники матимуть доступ до необхідних інструментів, незалежно від місця розташування пристрою та мережі, до якої він підключений.
Розповсюдження виправлень і програмного забезпечення
Ваше рішення MDM може також спростити процес оновлення кінцевих точок до найновіших версій операційних систем і додатків, зменшуючи ризик використання зловмисниками незапланованих вразливостей.
Віддалений доступ
Інструментам управління кінцевими точками недостатньо керувати пристроями в локальній мережі компанії. Zero Trust Network Access (ZTNA) надає користувачам безпечний доступ до інструментів компанії, створюючи унікальні мікротунелі до додатків за потреби. Це гарантує, що користувачі можуть отримати доступ лише до тих ресурсів, які необхідні для виконання їхніх робочих завдань, дотримуючись принципу найменших привілеїв.
Захист кінцевих точок
Додавання програмного забезпечення для захисту кінцевих точок до вашого парку комп’ютерів дозволяє відстежувати кінцеві точки на предмет аномальної поведінки, а також невідомих і відомих загроз. Це допомагає ІТ-спеціалістам і службам безпеки відстежувати загрози, спрощує їх усунення та прискорює процес реагування на інциденти.
Оригінал статті на сайті Jamf