6 вересня 2007 року: Apple переживає першу піар-кризу iPhone, коли перші покупці скаржаться на те, що компанія знизила ціну на свій новий смартфон на 200 доларів лише через два місяці після його презентації.

У відповідь Стів Джобс пропонує постраждалим покупцям кредит у розмірі $100, який можна використати на купівлю будь-якого товару в магазині Apple. “Наші перші клієнти довіряли нам, і ми повинні виправдати цю довіру своїми діями в такі моменти”, – пише він.

Зниження ціни на 200 доларів – одна з двох змін, які Apple внесла до свого iPhone на початку продажів. На початку вересня вона зняла з виробництва бюджетну модель на 4 ГБ, а також знизила ціну на модель на 8 ГБ з 599 до 399 доларів.

Цей крок став відповіддю на перших критиків, таких як Стів Балмер з Microsoft, які сміялися з Apple за те, що вона випустила на ринок такий дорогий продукт.

Тим не менш, цей крок Apple засмутив багатьох людей, які кинулися купувати iPhone – як демонструє наведена вище пародійна реклама. Згідно з повідомленням New York Times від 6 вересня 2007 року, один покупець відреагував на зниження ціни, оголосивши про плани випускати футболки з написом: “Я був бета-тестером iPhone за 200 доларів для Apple”.

Не всі постраждали від падіння ціни. Ті, хто купив iPhone за 14 днів до вересневого перегляду цін, мали право на знижку у розмірі 200 доларів за “захист ціни”, але люди, які купили iPhone, як тільки він з’явився у продажу, не мали права на таку знижку.

Зрештою, пропозиція Apple у розмірі 100 доларів – те, що вона не була зобов’язана надавати за законом – зробила свою справу і відновила чудову репутацію Apple у сфері обслуговування клієнтів.

Поряд з іншими суперечками, такими як 300-сторінковий законопроєкт про iPhone, кредит у розмірі 100 доларів для перших користувачів став піонерським прикладом того, як Apple задовольняла піар-вимоги свого нового бізнесу смартфонів, задовго до Bendgate або Antennagate. Проте в цьому випадку компанія вчинила правильно щодо своїх клієнтів.