Кожного року домашні мережі стають все більшими та різноманітними. Нещодавно у вас був тільки WiFi-роутер та ноутбук, а тепер у мережі вебкамери, телевізори, Apple TV, ігрові приставки та навіть Apple Watch.
Чудово коли все працює як треба. А що робити, коли мережа поводиться дивно? Одна з веб-камер глючить? Роутер зламався? Проблеми у інтернет-провайдера? Вашу мережу зламали?
У великих компаніях на ці питання відповідають спеціальні люди з відділу кібер-безпеки. Сісадміни мають потрібні знання та обладнання і слідкують за тим, щоб бізнес працював безперервно та дані не витікали.
Складніше для домашніх користувачів та представнкиів малого і середнього бізнесу. Простих зрозумілих рішень немає, а професійні надто дорогі та незрозумілі без допомоги спеціальних людей.
Дуже велика кількість клієнтів iLand — саме приватні особи та бізнеси SMB. Звісно, ми чуємо ваші запитання та постійно думаємо як вирішувати проблеми такого характеру. Зараз у кожному будинку все більше мережевих пристроїв. А деяки з них зберігають дуже важливі персональні дані. Наприклад, спортивний браслет-трекер, ваги з WiFi, пристрій для вимірюування тиску чи сучасний портативний ЕКГ-апарат.
Щоб зрозуміти, що саме відбувається у вашіх мережах, та запобігти потенційним проблемам ми запустили послугу міонторингу ваших мереж. Звертайтеся, будь ласка, у чат тут на сайті (правий нижній куточок) або за телефоном технічної підтримки iLand (044)3230748
Подбаємо про ваш захист разом!