Я мав задоволення дивитися виступ CIO IBM Флетчера Правіна, у якому він представив деякі дивовижні факти що стосуються масштабного розгортання продуктів Apple у IBM, і подумав що IT-професіонали в інших компаніях можуть захотіти взяти до відома деякі факти та цифри, якіми він поділився на конференції.

IBM CIO Fletcher Previn

IBM CIO Fletcher Previn

Що таке впровадження Apple у IBM?

IBM пітримує близько 385000 працівників у більш ніж 170 країнах командою підтримки у 12000 людей. Компанія розробила більше 4500 додатків та утримує 1300 офісів по всьому світі плюс датацентри.

Для бізнес-потреб компанія розгортає 135000 нових ноутбуків щороку і зараз керує парком близько у 500000 шт.

У IBM використовується приблизно 60% Windows, 30% Mac та 10% Linux. Превін каже що всередині компанії використовується 290000 пристроїв Apple.

1. Індекс підтримки споживача(Net Promoter Score) значно вище для Mac
IBM має великі обсяги техніки щоб самостійно зібрати потрібні дані які відповідають досвіду реального використання. Це також компанія що інтенсивно використовує систему Net Promoter Score для глибокого розуміння ситуації. Превін відкрив величезну різницю у NPS балах між Mac та Windows системами, розгорнутими у IBM.

«Windows 10 програма у IBM має індекс підтримки споживача 15, каже він, роблячи паузу щоб усвідомили, Наша Mac програма має індекс 47,5»

В теорії це має виливатися у вищу продуктивність, задоволеність працівників, краще утримання персоналу та інше. Чи дійсно воно так?

2. Mac легше тримати у актуальному стані
22% Маків у IBM було оновлено на macOS Catalina у перший тиждень виходу системи. Превін каже що “зазвичай” 90% користувачів Mac у IBM оновлюють до останньої версії macOS протягом двох місяців.

3. Менше витрат на обслуговування Маків на великих обсягах
IBM довеловся підштовхувати користувачів Windows 10 по всій компанії оновлювати ключові оновлення безпеки або оновлення OS 95 разів за останні 12 місяців.
Для Mac користувачів це треба було зробити 12 разів. «Для підтримки Windows треба приблизно у 8 разів більше оновлень», каже Превін

4. Mac’и легше апгрейдити
• 14,4% користувачів Windows скаржилися на складності при переїзді на новий комп’ютер
• 2,6% користувачів Mac відчували те саме

5. Mac’и потребують меншої підтримки
IBM треба “приблизно один” на кожні 10000 Windows 10 пристроїв. Той самий інженер може підтримувати 30000 Mac. «Коли ми не можемо вирішити проблему по телефону та змушені відправляти людину на робоче місце працівника, це значно більш дорога операція для нас. Користувачі Windows потрибують у п’ять разів більше підтримки на робочому місці», зазначив Флетчер Превін.

6. Користувачі Mac працюють більш продуктивно
У IBM продавців що роблять великі продажі на 16% більше ніж користувачів Windows. MacOS користувачів що досягли найвищого рейтингу у щорічній оцінці продуктивності та інноваційності на 22% більше, ніж серед PC-користувачів

7. Користувачі Mac схильні триматися компанії

Користувачі macOS у IBM на 17% менше воліють залишити компанію.

Резюмуємо.
Превін підсумував досвід IBM:
«Я сказав що наша міссія у створенні продуктивного середовища для людей та постійне покращення робочого досвіду, давайте подивимося який же ж вплив цієї програми»

Tags: