Навчальна програма розроблена СЦ iLand для інженерів з модульного ремонту iPhone.
Під час навчання буде розглянуто наступні блоки:
– підготовка безпечного робочого місця для проведення ремонтів
– робочий інструмент — всі нюанси якісного інстурменту та уважного користування ним
– зовнішній огляд техніки
– принципи програмної та аппаратної діагностики
– ідентифікація програмних проблем
– метод виключення під час діагностики складних та «плаваючих» проблем
– програми розширеної підтримки Apple, всі переваги офіційного сервісу Apple та у яких випадках треба звертатися
– коли ремонтувати не треба
– чеклісти інженера перед видачею ремонта
– «метод качечки», «поговори з колегою» та інші корисні інструменти для інженера
За потреби буде розглянуто основи безконфліктного спілкування з клієнтами, робота з очікуваннями. Також за потреби буде розглянуто принципи командної роботи з CRM-системою для якісного ведення обслуговування клієнтів.
Навчальний курс проводить сервісний інженер компанії iLand з досвідом роботи у сервісі близько 10 років. У той час коли компанія була авторизованим сервісним центром, інженер щорічно успішно складав необхідні для авторизації платні іспити.
Увага! Компанія iLand станом на сьогодні не є авторизованми СЦ Apple. Також компанія iLand принципово не займається компонентним ремонтом(пакйка) — опитуючі клієнтів які зверталися до СЦ з пайкою ми встановили що статистика повторних ремонтів після пайки дуже погана.
Навчання проводиться компактними групами до 5 осіб у групі, тож у кожного учасника буде можливість поставити свої запитання.
Вартість навчання — 15000 грн. Тривалість — 3 повних робочих дні.
Для запису на навчальний курс заповніть будь ласка форму нижче.