Для людей та компаній, яким не зручно витрачати час на дорогу у сервісні центри, пропонуємо послугу віддаленої підтримки та вирішення проблем з macOS. Ми більше 20 років продаємо та обслуговуємо техніку Apple, тож маємо у тому числі досвід швидкої та компетентної віддаленої підтримки клієнтів.
Відділ технічної підтримки iLand надає наступні послуги:
- віддалена діагностика проблем
- пропозиція усунення локальної проблеми
- навчання з метою зменшити кількість проблем у майбутньому
- пропозиція рішень з резервного копіювання даних
- аудит безпеки
- віддалене вирішення проблем з використанням програм віддаленого робочого столу
Всі послуги легко зрозумілі. Ціна віддаленого обслуговування — 600 грн/година. У випадках більшої або меншої кількості часу рахунок розбивається на блоки по 15 хвилин.
Маєте запитання чи проблеми з macOS? Пишіть у форму зв’язку, ми швидко запропонуємо варіанти вирішення.