Для людей та компаній, яким не зручно витрачати час на дорогу у сервісні центри, пропонуємо послугу віддаленої підтримки та вирішення проблем з macOS. Ми більше 20 років продаємо та обслуговуємо техніку Apple, тож маємо у тому числі досвід швидкої та компетентної віддаленої підтримки клієнтів.

Відділ технічної підтримки iLand надає наступні послуги:

  • віддалена діагностика проблем
  • пропозиція усунення локальної проблеми
  • навчання з метою зменшити кількість проблем у майбутньому
  • пропозиція рішень з резервного копіювання даних
  • аудит безпеки
  • віддалене вирішення проблем з використанням програм віддаленого робочого столу

Всі послуги легко зрозумілі. Ціна віддаленого обслуговування — 600 грн/година. У випадках більшої або меншої кількості часу рахунок розбивається на блоки по 15 хвилин.

Маєте запитання чи проблеми з macOS? Пишіть у форму зв’язку, ми швидко запропонуємо варіанти вирішення.

 

13 + 1 =