Останні дані дослідницької компанії Kantar свідчать про те, що частка iPhone на ринку США виросла на 6,4% у річному обчисленні за даними на листопад 2016 року. iOS досягла успіху на семи з дев’яти ключових ринків, що відстежуються компанією.
За даними Kantar, ранні святкові продажі допомогли трьом моделям айфонів дістатися на вершину рейтингу, випередивши Samsung.
iPhone 7, iPhone 7 Plus та iPhone 6s стали найпопулярнішими смартфонами в США на початку різдвяних канікул – на них прийшлося 31,3% замовлень. Samsung Galaxy S7 і S7 edge посіли четверте і п’яте місце серед найбільш популярних телефонів за кількістю продажів у США: їм належить 28,9% ринку смартфонів.
Проте найдраматичніша перемога айфону відбулася по інший бік Атлантичного океану – у Великій Британії. Там Apple отримала частку в 9,1%, в основному за рахунок телефонів Windows.
Також iPhone збільшив свою частку на ринках Австралії, Франції, Італії, Японії, Іспанії, Великій Британії та США. Прилади Android, навпаки, втратили свою долю ринку в цих країнах (окрім Італії, де їхній приріст виявився удвічі меншим, ніж у iOS).
Apple має втрати лише на двох ринках: китайському, де доля компанії знизилася на 5,4% в умовах сильної конкуренції з боку флагманських телефонів місцевих брендів, і німецькому, де вона зменшилась на 3,2% у той час, як доля Android збільшилась на 6,5%.
Втім, не всі новини з Китаю погані. Kantar відзначає, що iPhone 7 став найбільш популярним за рівнем продажів пристроєм серед міського населення Китаю, потіснивши R9 від OPPO на друге місце.
Ці дані свідчать про те, що компанія Apple досягнула найпотужнішого зростання за період останніх двох років, охопивши найбільшу частку ринку з січня 2015 р.
У той час як iPhone 7 досяг потужних продажів, увагу привертає цьогорічний очікуваний iPhone восьмого покоління, якому аналітики пророкують “супер-цикл” – мовляв, Apple продасть ще більше телефонів, ніж після переходу на великі екрани в iPhone 6. Що ж, побачимо.