Для ІТ-адміністраторів Apple, які керують тисячами віддалених комп’ютерів Mac, надавати підтримку кінцевим користувачам не завжди легко. Існує багато змінних, які потрібно враховувати, коли виникають проблеми. Я часто думав, що Apple варто було б додати простий додаток до рядка меню, який би дозволяв користувачам швидко копіювати та вставляти ключові дані до заявки на підтримку. На щастя, одна компанія продовжує надавати рішення: Root3’s Support App і нещодавно випущена версія 2.5.

Як ви можете бачити на фотографії вище, Support App пропонує багато швидкої інформації для кінцевих користувачів та ІТ-спеціалістів, яка може допомогти визначити, де може бути проблема в macOS. Він пропонує кілька варіантів налаштування, про які я розповім нижче, але мета програми полягає в тому, щоб виділити ключову інформацію, яка може вплинути на продуктивність macOS, а також надати швидкі посилання на ресурси компанії – знову ж таки, все це налаштовується.
Іконку в рядку меню для програми підтримки можна налаштувати на використання власного PNG-файлу або SF-символу. Рядок над кнопками дозволяє створити власний заголовок і розмістити логотип вашої компанії. Логотип підтримує кілька форматів зображень, розмір яких змінюється до максимальної висоти 48 пунктів. Оригінальне співвідношення сторін буде збережено.

Загалом чотири елементи відображатимуться на чотирьох верхніх кнопках, і ІТ-команди можуть вибрати з декількох варіантів, які найкраще відповідають потребам їхньої команди. Ви можете вибрати ім’я комп’ютера, версію macOS (натискання відкриває екран оновлення програмного забезпечення), останнє перезавантаження (можна налаштувати, щоб показувати знак !, якщо воно перевищує максимальний час, рекомендований вашою компанією), використовуване сховище, IP-адресу з індикатором для Wi-Fi або ethernet (корисно при усуненні несправностей VPN, гостьових мереж, готельних з’єднань і т.д.), а також показує, коли закінчиться термін дії глобального пароля для облікового запису користувача.
Кнопки у третьому і четвертому рядках працюють як ярлики програм або посилань. В обох рядках може бути дві або три кнопки. Ці ярлики можуть містити посилання на довідковий портал компанії, портал компанії, номер телефону служби підтримки тощо.

Що нового в Support App 2.5?

Команда Root3 нещодавно випустила нове фантастичне оновлення для Support App, яке додає до нього низку чудових функцій.

  • деталі оновлення програмного забезпечення для macOS та додавання додаткового тексту організаційної політики за допомогою Markdown
  • Віддалені зображення за допомогою URL-адреси та підтримка SF Symbols для брендингу. Це означає, що вам більше не потрібно упаковувати зображення.
  • Підтримка сповіщень розширення програми для активації попереджень у піктограмі розширення та в рядку меню. Для команд, які працюють над проектом з дотримання вимог безпеки, це просто необхідна функція.
  • Підтримка швидкого реагування на загрози безпеці – я вважаю, що це ключова особливість цього випуску, оскільки ця функція активно обговорювалася серед ІТ-фахівців Apple
  • підтримка macOS 14

Ще однією ключовою особливістю є підтримка вбудованих змінних для отримання інформації про пристрій. Доступні наступні змінні:

  • $LocalComputerName: поточне ім’я комп’ютера/хоста
  • $LocalModelName: назва моделі, наприклад, MacBook Air (M2, 2022). Тільки Apple Silicon
  • $LocalModelShortName: коротка назва моделі, наприклад MacBook або iMac
  • $LocalFullName: повне ім’я локального облікового запису користувача macOS
  • $LocalUserName: ім’я користувача локального облікового запису macOS
  • $LocalMacosVersion: версія macOS, наприклад 13.4.1
  • $LocalMacosVersionName: маркетингова назва версії macOS, наприклад, Ventura або Sonoma
  • $LocalSerialNumber: серійний номер пристрою
  • $LocalIpAddress: поточна IP-адреса
  • $LocalUpdatesAvailable: кількість доступних оновлень

 

Статті Apple @ Work надаються вам завдяки Mosyle, єдиній уніфікованій платформі Apple. Mosyle – це єдине рішення, яке повністю інтегрує п’ять різних додатків на єдиній платформі, призначеній лише для Apple, що дозволяє компаніям легко та автоматично розгортати, керувати та захищати всі свої пристрої Apple. Понад 38 000 організацій щодня використовують рішення Mosyle для автоматизації розгортання, управління та захисту мільйонів пристроїв Apple. Отримайте БЕЗПЛАТНИЙ обліковий запис сьогодні та дізнайтеся, як ви можете перевести свій парк Apple на автопілот за ціною, в яку важко повірити.

Оригінал на статті 9to5mac.com

Для отримання інструкції як зареєструвати компанію на безплатне користування більшою частиною сервісів Mosyle MDM для парку до 30 одиниць, заповніть, будь ласка, форму нижче

Універсальна бізнес форма