Маємо повідомити сервісну новину із присмаком гіркоти. З 01.07.17 у сервісного центру iLand завершився контракт на надання сервісних послуг з гарантійних ремонтів компанії Apple. Ми продовжуємо продавати офіційну техніку Apple, проте уже не зможемо замінити її по гарантії чи за програмою якості.

Частина колег хотіла, щоб була названа кількість гарантійних ремонтів та замін за програмами якості, які зробили у iLand. Проте це не потрібно, адже кожний ваш пристрій був для нас єдиним і найважливішим, коли перебував у нас. Ми намагалися задовільняти якомога більше скарг, вишукувати заявлену проблему, якщо вона проявлялася не одразу… Коротше кажучи, робити трошки більше, ніж зобов’язані.

Гарна новина — сервіс у нас лишається. Будь-які питання щодо нього пишіть сюди. Ремонти проводитимуть ті самі сертифіковані Apple інженери, тими самими інструментами, які ми придбали безпосередньо у Apple. Все лишиться так само. Окрім гарантійних звернень.

Дякуємо, що довіряли, довіряєте і, сподіваюсь, будете довіряти свою техніку нам. Нам було цікаво замінювати материнські плати на ваших MacBook Pro із неробочими відеочіпами, Retina-дисплеї, шлейфи жорсткого диску, iPhone 6s із несправними батареями, сотні адаптерів для блоків живлення і багато чого іншого.

З приводу гарантійних замін звертатися можна до інших авторизованих сервісних центрів Apple, повний список яких доступний у даній статті.

Ми не кажемо гарантійним випадкам «Прощавай». До побачення, гарантійні ремонти! А iLand — у добру нову путь!