Схоже нам всім треба тимчасово менше вживу контактувати з користувачами. Нагадаємо інструменти віддаленої діагностики та контролю для macOS/iOS.

iOS:

Mosyle MDM. Недорога система ціною $13/користувач/рік. Дозволяє контролювати пристрої, встановлювати віддалено потрібні програми і не давати корисутвачу шансу вистрілити собі в ногу.
Ми авторизовані партнери Mosyle MDM, допоможемо впровадити.

Apple Business Manager. Безкоштовний сервіс від Apple що дозволяє автоматично енролити пристрій і застосовувати потрібний профіль MDM.
Ми також авторизовані по Apple Business Manager.

macOS:

Mosyle MDM. Так само, як для iOS

TeamViewer, AnyDesk — віддалене керування комп’ютерами за згоди користувача. Дуже запарює під час першого підключення, особливо у macOS Catalia де користувач має надати купу дозволів і він не знає у якому це вікні.

Apple Remote Desktop. Віддалене керування комп’ютерами Apple. На відміну від софта вище можна керувати без згоди користувача а також віддалено інсталювати .pkg, виконувати ssh-скрипти, брати статистику — і робити все це як з одним Маком та і з групами. Запровадимо навчання, якщо треба.

Панель статусу від iLand. Три рази на добу витягує з Мака дані про роботу заліза та наявність Malware/Adware. Що можна побачити у звіті: стан SSD/HDD, залишок вільного місця на диску, серійний номер, модель, розмір RAM, статус аккумулятора, MAC-адреса. Тут потрібно демо, можемо зробити швидко та показати можливості.

Бонус 1: Перевірка всіх Push-сервісів

Проста утіліта перевіряє всі сервери Apple та порти на них.

https://apps.apple.com/us/app/push-diagnostics/id689859502?mt=12

Я напевно не самий уважний адмін, бо до цієї утіліти не знав що у Apple є окремий сервер що відповідає за macOS Recovery, наприклад, oscdn.apple.com

А про цей сервер ми знаємо, бо впроваджуємо Mosyle MDM. Сервер mdmenrollment.apple.com

Отже, коли якийсь сервіс підглючує чи не енроляться пристрої через Apple Business Manager — є сенс зайти перевірити через утіліту Push Diagnostics.

Звісно, можна дивитися статуси і тут https://www.apple.com/support/systemstatus/
Але тут надто юзерська панель — показується якіс сервіси працюють на боці Apple, але ми не бачимо якщо щось не виходить від нас.

Бонус 2 — посилання на безкоштовний курс для системних адміністарторів «Основи Microsoft 365», російська мова. По ліцензіях на Офіс ми також авторизовані партнери Microsoft.

https://docs.microsoft.com/ru-ru/learn/paths/m365-fundamentals/

Залишайтеся здоровими! І прохання — поширюйте цей матеріал серед знайомих IT-фахівців, що мають справи з парком техніки Apple.

Залишилися запитання? Пишіть у форму зворотнього зв’язку

 

1 + 13 =