Все частіше отримуємо запит, що з оновленням iOS до 18-ї версії користувачі “Київстар” зіштовхуються з проблемою відсутності можливості увімкнути функцію “Особистий хот-спот”.
Це спричиняє незручності, особливо коли потрібно терміново поділитися мобільним інтернетом із ноутбуком або іншим пристроєм. Найчастіше проблема пов’язана з тим, що після оновлення iPhone не підтягує автоматично налаштування оператора, необхідні для активації хот-споту. У цьому матеріалі розглянемо, як вручну налаштувати “Особистий хот-спот” на iPhone з iOS 18, якщо ви користуєтесь послугами оператора “Київстар”.
Крок 1. Перевірте, чи активовано мобільний інтернет
Перш ніж переходити до налаштувань хот-споту, переконайтесь, що мобільний інтернет на вашому iPhone працює:
- Відкрийте “Параметри” → “Стільникові дані”;
- Переконайтесь, що перемикач “Стільникові дані” увімкнено;
- В полі “Мій номер” додайте ваш мобільний номер (якщо не додано)
Крок 2. Відкрийте налаштування стільникової мережі вручну
Оновлення до iOS 18 іноді “скидає” точку доступу і її потрібно ввести вручну:
- Перейдіть у “Параметри” → “Стільникові дані” → “Стільникова мережа”;
- У розділі “СТІЛЬНИКОВІ ДАНІ” натисніть правіше від пункту “Точка доступу” та змініть назву ʼʼinternet” на ”KS” (без лапок)
- Усі інші поля (Облікове ім’я, Пароль) можуть бути порожні.
- У розділі “ВЛАСНА ТОЧКА ДОСТУПУ” натисніть правіше від пункту “Точка доступу”, також змініть назву ʼʼinternet” на ”KS” (без лапок)
(Віднедавна у Київстар це стандартне значення, яке підходить для передачі даних і хот-споту.)
Крок 3. Перезавантажте iPhone
Після внесення змін рекомендується перезавантажити пристрій, щоб налаштування застосувалися коректно.
✅ Все готово!
Після виконання всіх кроків функція “Особистий хот-спот” має з’явитися в меню налаштувань і працювати належним чином. Тепер ви зможете без проблем ділитися мобільним інтернетом із ноутбуком, планшетом чи іншим пристроєм.
Якщо після виконання всіх описаних вище кроків функція “Особистий хот-спот” на вашому iPhone з iOS 18 все ще недоступна або не працює належним чином, рекомендуємо звернутися до оператора зв’язку “Київстар” для уточнення налаштувань або перевірки статусу послуги у вашому тарифному плані.
-
📞 Скорочений номер з мобільного: *460# або дзвінок на 466
-
☎️ З інших операторів:0800 300 466
- Зв’язок у роумінгу: +38067 466 0466
-
🌐 Офіційний сайт: https://kyivstar.ua
-
📱 Завантажити застосунок “Мій Київстар”: App Store
- 💬 Онлайн-чат: доступний через мобільний застосунок “Мій Київстар” або на сайті