HomePod завоював 3% ринку протягом перших днів продажів

 

HomePod за перші два тижні продажів захопив 3% ринку смарт-колонок. Loup Ventures з'ясовувало, які моделі складали конкуренцію HomePod, і наскільки користувачі задовлені своїми девайсами. 

 

HomePod поступово, але упевнено захоплює частку ринку розумних колонок

 

 

HomePod від Apple доступний уже півтора місяці, але опитування Loup Ventures з’ясовували, як у смарт-динаміка йшла справа з продажами у найперші тижні після релізу. Згідно зі звітом, HomePod захопив 3% ринку протягом перших днів після випуску.

 

Опитування, у якому брали участь 520 споживачів із США, виявило, що у 31% є смарт-динаміки. Найпершим у списку зазачено Amazon Echo з 55% ринку, далі – Google Home з 23% та Microsoft’s Cortana з 15% відсотками. HomePod займає 3%, натомість варіант «Інше» отримав 4%.

 

Якою смарт-колонкою ви користуєтесь?

 

Щодо ступеню задоволеності продуктом, 89% власників смарт-динаміків відповіли, що «задоволені» (59%) та «дуже задоволені» (30%) пристроями. Loup Ventures вважає, що такий рівень вдоволеності нікого не має дивувати, бо зараз користувачі дуже мало очікують від своїх динаміків:

Отже, те, що 89% опитуваних були задоволені чи дуже задоволені динаміками, не є несподіванкою. Така ситуація склалася завдяки невибагливості користувачів щодо  девайса.

Наприклад, Cortana отримала 57% після закінчення нашого комплексного тесту смарт-динаміків. За стандартами, це поганий результат, але Cortana добре транслюватиме музику зі Spotify, оголошуватиме погоду та відповідатиме на будь-яке просте питання.

Опитування також виявило, що найчастіше смарт-динаміки використовують саме для відтворення музики, про що свідчать твердження 40% їхніх власників. Згідно зі складеним графіком, опція «дізнаватися про погоду» дістала трохи більше 30%, і приблизно такі ж результати отримав варіант «для загальних питань». 10% відійшли до інших способів використання, як-от: для новин, спорту, спілкування, автоматизації домашніх пристроїв.

 

Найпопулярніші запитання до смарт-колонки

 

Loup Ventures вважає, що це опитування недостатньо представило Amazon Echo, а Microsoft’s Cortana приділено дещо забагато уваги. З іншого боку, фірма гадає, що «за даними опитування, відсоток ринку досить точно відображає поточну ситуацію».

 

І щоб допомогти HomePod витіснити конкурентів з їх відсотків ринку, можете лишити попереднє замовлення на HomePod у iLand.

Читайте також на iLand.ua


Швидкий пошук: Apple,Audio,HomeKit,HomePod,Smart Home,продаж

Март 14, 2018 | Катерина Балашова |


← Попередня новина
iLand працює у суботу 3 березня

Наступна новина →
Перше налаштування HomePod

Схожі матеріали:

Новини iLand