Коли ви придбали кастомний MacBook Pro або іншу модель Mac, ось що треба знати про офіційний сервіс Apple.
Комп’ютерна техніка розвивається стрімкими темпами, і не всі технології можна швидко та всоесяжно відтестувати перед випуском на ринок. Тому іноді трапляються ситуації як от Ретина-гейт, проблеми з клавіатурами типу Butterfly, проблеми з чіпами відеокарти або з SSD-накопичувачами.
Що робить офіційний авторизований сервісний центр у разі виникнення однієї з таких проблем:
- діагностує проблему та запевнюється що це саме така несправність що заявлена
- замовляє потрібну замінну частину, або використовує з наявної на складі
- виконує модульний ремонт
- тестує комп’ютер після ремонту складними всебічними тестами Apple
- прописує інформацію про ремонт у сервісній базі Apple, GSX
- відправляє несправний модуль, так званий Bad, назад до Apple на тестування та виявленя причин проблеми
Що у цьому алгоритмі важливо? Важливо зауважити що офіційні авторизовані сервісні центри Apple нічого не паяють і не «колупають» у вашому пристрої, а за гарантійною угодою або за програмами обмежених розширених гарантій Apple виконують виключно модульний ремонт. Модульний ремонт Apple є значно надійніший чим спроби пайки. Це ключовий момент, особливо коли йдеться про покупку вартістю більше 100000 грн.
Отже перед тим як купувати кастомний Mac зверніть увагу чи офіційний чи неофіційний ви купуєте, щоб потім не мати справ з неприємними сюрпризами.
Читайте також: